Przejdź to głównej części strony

Kontakt z PKO Bankiem Hipotecznym

  • PKO Bank Hipoteczny Spółka Akcyjna 

    z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 36, 00-116 Warszawa,
    zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie,

    XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000528469; 

    NIP: 204-000-45-48
    REGON: 222181030

    kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 611 300 000 PLN

  • W przypadku informacji na temat produktów, w tym obsługi kredytowej, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 800 302 302

    Sekretariat: +48 22 521 57 50
    e-mail: PKOBankHipoteczny@pkobh.pl

    Adres do e-doręczeń: AE:PL-96125-57026-DVUEW-26

  • e-mail dla inwestorów: IR.pko.bh@pkobh.pl
    e-mail dla mediów: PKOBH.komunikacja@pkobh.pl

  • Jeśli masz trudności ze spłatą kredytu albo przewidujesz, że takie problemy mogą wystąpić w najbliższym czasie np. w związku ze zmianą bądź utratą pracy, ciężką chorobą czy też przejściowym wzrostem obciążeń finansowych, nie zwlekaj i jak najwcześniej skontaktuj się z nami:

    pod numerem telefonu: (+48) 58 882 85 05 lub (+48) 58 882 85 19

    (pracujemy od poniedziałku do piątku, w godz. 8.30-21.00), lub

    pod numerem infolinii PKO Banku Polskiego SA (pracujemy całą dobę):

    800 302 302 - brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora

    (+48) 81 535 60 60 - opłata zgodna z taryfą operatora, lub

    wysyłając korespondencję na adres e-mail: problem.w.splacie@pkobh.pl, lub

    odwiedzając najbliższą placówkę PKO Banku Polskiego SA, w szczególności Oddział, w którym została zawarta umowa kredytu.

    Wspólnie poszukamy rozwiązania i uzgodnimy możliwe warunki spłaty.

  • Przestępcy w ostatnim czasie coraz częściej podszywają się pod numery telefonów firm, instytucji, w tym banków. Jeżeli masz wątpliwości czy rozmawiasz z pracownikiem banku, zawsze możesz się rozłączyć i skontaktować z infolinią pod numerem telefonu 800 302 302

    Pamiętaj! Pracownik banku nigdy nie poprosi Cię o dane karty płatniczej oraz jej PIN, o login i hasło do bankowości elektronicznej, pełny numer PESEL czy kod BLIK. Nie będzie też namawiał do instalacji dodatkowego oprogramowania.

    Więcej o Twoim bezpieczeństwie w sieci