Kontakt z PKO Bankiem Hipotecznym
- Dane rejestrowe i do faktur
PKO Bank Hipoteczny Spółka Akcyjna
z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 36, 00-116 Warszawa,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie,XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000528469;
NIP: 204-000-45-48
REGON: 222181030kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 611 300 000 PLN
- Dane do sekretariatu i adres do e-doręczeń
W przypadku informacji na temat produktów, w tym obsługi kredytowej, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 800 302 302
Sekretariat: +48 22 521 57 50
e-mail: PKOBankHipoteczny@pkobh.plAdres do e-doręczeń: AE:PL-96125-57026-DVUEW-26
- Kontakt dla inwestorów i mediów
e-mail dla inwestorów: IR.pko.bh@pkobh.pl
e-mail dla mediów: PKOBH.komunikacja@pkobh.pl - Kontakt w przypadku problemów z terminową spłatą zadłużenia
Jeśli masz trudności ze spłatą kredytu albo przewidujesz, że takie problemy mogą wystąpić w najbliższym czasie np. w związku ze zmianą bądź utratą pracy, ciężką chorobą czy też przejściowym wzrostem obciążeń finansowych, nie zwlekaj i jak najwcześniej skontaktuj się z nami:
pod numerem telefonu: (+48) 58 882 85 05 lub (+48) 58 882 85 19
(pracujemy od poniedziałku do piątku, w godz. 8.30-21.00), lub
pod numerem infolinii PKO Banku Polskiego SA (pracujemy całą dobę):
800 302 302 - brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora
(+48) 81 535 60 60 - opłata zgodna z taryfą operatora, lub
wysyłając korespondencję na adres e-mail: problem.w.splacie@pkobh.pl, lub
odwiedzając najbliższą placówkę PKO Banku Polskiego SA, w szczególności Oddział, w którym została zawarta umowa kredytu.
Wspólnie poszukamy rozwiązania i uzgodnimy możliwe warunki spłaty.
- Twoje bezpieczeństwo - praktyczne informacje
Przestępcy w ostatnim czasie coraz częściej podszywają się pod numery telefonów firm, instytucji, w tym banków. Jeżeli masz wątpliwości czy rozmawiasz z pracownikiem banku, zawsze możesz się rozłączyć i skontaktować z infolinią pod numerem telefonu 800 302 302
Pamiętaj! Pracownik banku nigdy nie poprosi Cię o dane karty płatniczej oraz jej PIN, o login i hasło do bankowości elektronicznej, pełny numer PESEL czy kod BLIK. Nie będzie też namawiał do instalacji dodatkowego oprogramowania.
Więcej o Twoim bezpieczeństwie w sieci