Informacja na temat składania i rozpatrywania reklamacji i odwołań
przez Klientów PKO Banku Hipotecznego S.A.

Reklamacje należy kierować do PKO Banku Polskiego S.A. jako podmiotu zajmującego się obsługą klientów i uprawnionego do przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w imieniu PKO Banku Hipotecznego S.A. albo bezpośrednio do PKO Banku Hipotecznego S.A.

  1. Reklamację możesz złożyć :
  • na piśmie – przesyłką pocztową lub za pośrednictwem podmiotu zajmującego się doręczaniem korespondencji na terenie Unii Europejskiej na nasz adres , osobiście w dowolnym Oddziale PKO BP S.A. lub Agencji PKO BP S.A., na nasz adres do doręczeń elektronicznych, wpisany do bazy adresów elektronicznych,
  • elektronicznie -w serwisie internetowym iPKO, aplikacji mobilnej IKO, pocztą elektroniczną na nasz adres PKOBankHipoteczny@pkobh.pl,
  • telefonicznie - na numer Infolinii PKO BP S.A.

    2. Reklamację możesz przekazać w najbardziej dogodny dla siebie sposób:

a) podczas osobistego kontaktu z pracownikiem dowolnego Oddziału lub Agencji PKO Banku Polskiego S.A., w godzinach ich pracy;

b)  przesyłając list na adres:
 -  Oddziału lub Agencji PKO Banku Polskiego S.A. - adresy oddziałów i agencji dostępne są na stronie internetowej www.pkobp.pl lub www.pkobh.pl;
 - Centrali PKO Banku Polskiego S.A.: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.,
ul. Świętokrzyska 36, 00-116 Warszawa
 - Biura Relacji z Klientami w Centrum Obsługi Klienta Detalicznego: Centrum Obsługi i Operacji,

Biuro Relacji z Klientami
PKO BANK POLSKI KANCELARIA,
22-411 Zamość,
ul. Partyzantów 15

- PKO Banku Hipotecznego S.A., ul. Świętokrzyska 36, 00-116 Warszawa 
 - do doręczeń elektronicznych: AE:PL-96125-57026-DVUEW-26, z wykorzystaniem usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego

c)  dzwoniąc pod numery telefonów Infolinii PKO Banku Polskiego S.A.:
 -  dla dzwoniących w kraju: 800 302 302
 -  dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych: +48 81 535 60 60

d)  za pośrednictwem serwisów bankowości elektronicznej iPKO lub Inteligo lub pocztą elektroniczną na adres Banku PKOBankHipoteczny@pkobh.pl

Dodatkowo, w sprawach reklamacji możesz zwrócić się do Dyrektora Biura Relacji z Klientami w Centrum Obsługi Klienta Detalicznego lub wyznaczonego przez niego pracownika:

POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA

ul. Partyzantów 15, 22-411 Zamość

poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00

 

 

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami:

  1. Reklamacja powinna zawierać Twoje:
    1. dane identyfikacyjne– imię, nazwisko, PESEL,
    2. aktualne dane adresowe,
    3. w miarę możliwości - numer umowy kredytu, której dotyczy reklamacja,
    4. treść zastrzeżenia dotyczącego produktu świadczonego przez Bank.
  2. Możemy prosić Cię o przekazanie dodatkowych informacji lub dokumentów, jeśli będą one niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.
  3. Na Twoje życzenie potwierdzimy, że otrzymaliśmy Twoją reklamację, na piśmie lub w innej formie, którą z Tobą ustalimy.
  4. Reklamacje rozpatrujemy i udzielamy odpowiedzi niezwłocznie, do 30 dni.

Jeśli sprawa jest szczególnie skomplikowana, możemy wydłużyć termin do 60 Jeśli będziemy musieli wydłużyć czas rozpatrywania, poinformujemy Cię o nowym terminie. Terminy odpowiedzi liczymy od dnia otrzymania reklamacji do dnia wysłania odpowiedzi.

  1. Odpowiedź na reklamację otrzymasz na piśmie albo, na Twój wniosek, pocztą elektroniczną.
  2. Możesz odwołać się od naszej odpowiedzi w sposób wskazany w odpowiedzi na reklamację.
  3. Gdy wyczerpiesz procedurę reklamacyjną w naszym banku, masz prawo do pozasądowego rozstrzygania ewentualnych sporów przed Rzecznikiem Finansowym, zgodnie z trybem postępowania wskazanym na jego stronie.
  4. Jako konsument, ,możesz zwrócić się o pomoc do właściwego Powiatowego lub Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
  5. Masz prawo wystąpić z powództwem do właściwego sądu powszechnego.

 

Drukuj